Vzhůru do Asie aneb 60 hodin na cestě

19. 06. 2019 10:43:24
Ahój! My jsme Mikulkovi. Milujeme objevování, zvýšenou hladinku adrenalinu a sebe navzájem. Občas tropíme mikulkoviny, ale jinak jsme docela obyčejná rodina, která se rozhodla žít né tak docela obyčejným životem.

Nedávno jsme učinili jedno z nejzásadnějších rozhodnutí. Jistotu stálého příjmu společně s teplem domova jsme se rozhodli vyměnit za svobodu, která nám umožní být víc spolu a užít si život plnými doušky. To je totiž dlouhodobým cílem veškerého našeho snažení.
Dali jsme výpověď v práci, prodali jsme, co se dalo, zbytek si zabalili do dvou kufrů, koupili letenky a teď vyrážíme vstříc největšímu dobrodružství našich životů.

Míříme tak trochu do neznáma. Nevíme, co nás čeká, co budeme dělat, kolik nás to bude stát peněz, ani kdy se vrátíme domů nebo jestli toho všeho nakonec nebudeme litovat. Víme jen to, že bychom určitě litovali, kdybychom toto rozhodnutí neudělali.

Míříme Vzhůru do nekonečna.

Autor: Radek Mikulka | středa 19.6.2019 10:43 | karma článku: 7.60 | přečteno: 348x

To NEJ z Phu Quocu

Až doteď nebylo naším zvykem zůstavat na jednom místě déle než týden. Do Phu Quocu jsme se ale zamilovali tak, že jsme 3krát prodloužili pobyt a 2krát přebookovali letenky. A proč vlastně? Mrkejte na drát a zamilujte se taky :)

18.7.2019 v 11:46 | Karma článku: 6.22 | Přečteno: 277 | Diskuse

Ztraceni v Ho Chi Minhově Městě

Po dvou měsících jsme dorazili do města. Na první dobrou dost nezvyk, záhy jsme ale pochopili, že Ho Chi Minhovo Město je samo o sobě docela slušná divočina. A v divočině my to už umíme.

15.7.2019 v 9:59 | Karma článku: 7.82 | Přečteno: 294 | Diskuse

Sloni, tygři, opice a Krabi

Video z našeho devátého týdne na cestách – návštěva Tygřího jeskynního chrámu, procházka džunglí k Emerald Pools, výlet lodí na čtyři ostrovy a dostaveníčko se slony.

2.7.2019 v 14:32 | Karma článku: 5.65 | Přečteno: 164 | Diskuse

Radek Mikulka

Budou si děti z těch cest vůbec něco pamatovat?

Náš osmý týden na cestách a ostrov Koh Jum. Ostrůvek, kde se tak trochu zastavil čas. Vznikl nám tak skvělý prostor zamyslet se nad tím, jestli si děti budou z těch cest vůbec něco pamatovat..

29.6.2019 v 18:07 | Karma článku: 5.50 | Přečteno: 306 | Diskuse

Horst Anton Haslbauer

Autem Švýcarskem do Lauterbrunnenu

Pro ty, co se tam nedostanou a ty, kteří si chtějí užít přírodu na doraz. Pěší túry z levnějšího ubytování v malém hotelu pro milovníky přírody. Hotel je ve Stechelberku na konci dlouhého kaňonu do kterého se řítí dvaasedmdesát

21.7.2019 v 12:49 | Karma článku: 5.65 | Přečteno: 186 | Diskuse

Tomáš Flaška

Pompeje - z horka mrazí

Kdo by neznal Pompeje, aspoň z vyprávění nebo literatury. Ale teprve při procházce si uvědomíte ten rozsah a hrůzu tehdejší katastrofy.

21.7.2019 v 12:41 | Karma článku: 17.18 | Přečteno: 241 | Diskuse

Lubomír Stejskal

Téma dne: Pozastavení letů do Káhiry (Aktualizováno)

Zrušení spoje těsně před nástupem do letadla je bezpochyby noční můrou každého z nás. Když už se těšíme, že po všech těch vstupních a bezpečnostních procedurach a čekání na odlet konečně spočineme na sedadle, přijde „jobovka“.

21.7.2019 v 8:00 | Karma článku: 13.85 | Přečteno: 606 | Diskuse

Libor Čermák

Pěší výlet trampským Údolím stínů

Víte, čemu říkají trampové Údolí stínů? To je údolí, kterým jezdí z Měchenic vlak na Dobříš. Je tam i jeskyně a několik trampských osad. A tou jsem se vydal na další pěší výlet, který jsem si navíc prodloužil do Davle a Pikovic.

21.7.2019 v 5:56 | Karma článku: 18.98 | Přečteno: 394 |

Jaroslav Babel

Léto roku devatenáctého (5.)

Potřetí v tradičním termínu a prakticky po stejné trase, ovšem s novými cíli. A jestliže jsem dříve čtenáře lákal na bloudění i nečekané příhody, na vše jmenované došlo i tentokrát. Taková byla první cesta léta roku devatenáctého.

20.7.2019 v 20:32 | Karma článku: 9.44 | Přečteno: 141 | Diskuse

Ctím myšlenku, že pokud chci, aby moje děti jendou měly pěkné vzpomínky, musí teď mít pěkné zážitky, a tak se snažím veškerý volný čas věnovat právě rodině. Abych dopomohl zážitky přetavit ve vzpomínky, často naše společné chvíle natáčím a píši o nich.